Un business 100% românesc, într-o industrie dominată de investiţii străine
Compania românească Blue Point este una dintre puţinele care a reuşit să se dezvolte în perioada de criză şi într-un domeniu dominat de multinaţionale.
Blue Point este o companie românească de servicii call-center complete. Începuturile companiei se regăsesc în 2007, când Violeta Roşu, managing Partner Blue Point, a decis să renunţe la slujba pe care o avea la un operator telecom şi a înfiinţat propria firmă. „În loc să schimb o corporaţie cu o alta, m-am gândit că cel mai bun lucru ar fi să pornesc o afacere pe cont propriu. Prietenii mei, care sunt şi actualii mei asociaţi, deţineau deja o companie şi aveam, astfel, un model de anteprenoriat după care să mă ghidez. Aşa ne-am gândit să construim un business în care eu să vin cu experienţa operaţională şi ei cu experienţa de antreprenori. Astfel s-a născut, de fapt, Blue Point“, explică Violeta Roşu.
Blue Point a avut iniţial cinci angajaţi, iar investiţia s-a ridicat la 40.000 de euro, la care s-au adăugat încă pe atât pentru susţinerea operaţională a activităţii. „Ne-am recuperat investiţia după trei ani şi am decis să reinvestim profitul pentru a creşte calitatea serviciilor oferite“, precizează Roşu.
Citeste tot articolul in Capital.