Preluăm solicitările clienţilor prin telefon, email şi live chat pentru a oferi cele mai bune răspunsuri şi soluţii.
Oferim informaţii actualizate despre produsele, serviciile sau promoţiile oferite de compania ta şi evaluăm succesul acţiunilor pe care le desfăşurăm. Echipa noastră este pregătită special pentru acest tip de contact şi experienţa ne recomandă în această direcţie.
Răspundem la solicitările de suport tehnic şi oferim asistenţă în soluţionarea reclamaţiilor primite pentru a te ajuta în consolidarea relaţiei cu clienţii tăi.
Operatorii noştri sunt pregătiţi pentru a răspunde în timp real la nevoile clienţilor. O largă experienţă în industria de suport clienţi şi utilizarea unor soluţii moderne de asistenţă ne permit să preluăm şi să rezolvăm în timp util cerinţele adresate prin telefon, chat sau e-mail.
Oferim asistenţă comercială pentru produsele achiziţionate, plus detalii şi informaţii necesare despre soluţiile şi serviciile clienţilor noştri, toate acestea pentru a menţine o bună conexiune între companiile din piaţă şi opiniile consumatorilor.
Gestionăm mai multe tipuri de campanii de marketing pentru a ajuta companiile în identificarea consumatorilor-ţintă şi pentru generarea posibililor cumpărători din piaţă. Ne ocupăm de asemenea prin campanii de marketing de construirea unui brand puternic pentru clienţii noştri şi de generarea unor noi oportunităţi.
Desfăşurăm activităţi de contact center – business to business şi business to consumer
Pentru a te ajuta în extinderea portofoliului de clienţi şi optimizarii costurilor, folosim o gamă largă de canale de comunicare pentru a promova în mod profesionist beneficiile produselor tale.
Experienţa ne recomandă în desfăşurarea de sondaje de opinie pentru companiile care au nevoie de date necesare asupra industriei din care fac parte. Prin sondaje bazate pe eşantioane reprezentative de clienţi, Blue Point vă oferă informaţii de încredere asupra pieţei de care sunteţi interesaţi.
Suntem pregătiţi să contactăm clienţii existenti şi pe cei potenţiali pentru a obţine informaţii necesare si a efectua analize obiective ce pot influenţa într-un mod pozitiv creşterea vânzărilor.
Avem experienţă în a utiliza o gamă largă de soluţii avansate pentru crearea unor canale eficiente de vânzări. În acelaşi timp, operatorii noştri sunt pregătiţi să contacteze clienţii potenţiali din piaţă şi să creeze o strategie de abordare pentru a veni în întâmpinarea echipei tale de vânzări.
Costul menţinerii unei relaţii pozitive cu clienţii existenţi este mult mai redus decât costurile investite în căutarea şi atragerea de noi clienţi. De aceea, programele de loializare create pentru retenţia clienţilor sunt o prioritate pentru marile companii.
Este posibil ca uneori sa fie nevoie şi de optimizarea altor activităţi, fiind astfel necesar sa folosim un mix de servicii care sa includa: Door to Door, marketing direct sau administrare baze de date. Si de această dată, vă stăm la dispoziţie si suntem pregătiţi să vă oferim suportul necesar:
Prin acest serviciu iniţiem contactul cu cei care doresc să achiziţioneze produsele şi ne asigurăm că ajung la destinaţie în cel mai scurt timp posibil.
Coordonam campanii de marketing direct pentru a putea comunica direct cu clienţii existenti sau potentiali şi pentru a promova produsele şi serviciile pe care le oferiţi folosind o gamă largă de mijloace, de la telefon si live chat la email şi SMS.
Una dintre activităţile solicitante din punctul de vedere al timpului şi atenţiei investite este administrarea bazelor de date. De aceea, compania noastră a pregătit o serie de echipe ce vă pot asista cu succes în preluarea unor astfel de activităţi. Operatorii noştri au fost pregătiţi să acopere mai multe domenii de activitate şi arii de interes din piaţă.