“Satisfacția vine din ceea ce reușim să facem noi ca echipă”, Florin, Team Leader Blue Point București

 În Blog

Florin Chimir lucrează în echipa Blue Point din București de aproape 6 ani. A început ca agent Back Office persoane fizice, iar de un an este Team Leader.

În culisele departamentului Back Office

Când a venit la Blue Point, Florin nu avea experiență în vânzări sau call-center și nu știa foarte multe despre cum funcționează o echipă de Back Office în industria telecomunicațiilor. La locul de muncă anterior fusese trezorier într-o companie care se ocupa de procesarea valorilor. „Neavând o reală legătură cu domeniul, am intrat pe nevăzute, pentru că îmi plăcea cum sună poziția. Pe parcurs, am realizat cât de diferit este Blue Point față de fostul loc de muncă. Spre deosebire de fosta echipă, unde nu eram atât de interdependenți, aici se pune mult accentul pe echipă, pe sprijinul reciproc, pe susținerea colegilor”, își amintește Florin.

Admirăm și susținem întotdeauna colegii determinați, de aceea, ne place să le răsplătim eforturile. Cu un an în urmă, Florin a devenit Team Leader al echipei de Back Office. „M-a bucurat foarte mult faptul că voi continua să lucrez cu o echipă alături de care crescusem și pe care ajunsesem să o cunosc foarte bine, profesional și personal. Ce îmi place cel mai mult la oamenii cu care lucrez este faptul că sunt extrem de corecți, serioși, implicați, își dau interesul să învețe și să pună în aplicare ce știu. Este un departament care presupune o mare responsabilitate și atenție la detalii, capacitatea de a asimila multă informație, fiindcă lucrăm cu date tehnice și suntem, practic, echipa de suport a tuturor echipelor de vânzări. Echipa care oferă suport atunci când apar întrebări și neclarități”, mărturisește Florin.

Nu creștem fără sprijinul celor care au fost în locul nostru

De când lucrează la Blue Point, Florin simte că se află într-un proces continuu de învățare, că a evoluat foarte mult și și-a dezvoltat atât partea profesională, cât și cea personală. „Am avut foarte multe de învățat și corectat. Au fost multe provocări de-a lungul timpului și pe partea de cunoștințe pe care a trebuit să le asimilez punctual, dar și în ceea ce privește lucrul cu echipa, conexiunea cu oamenii, soft sklills. Și acum, după 6 ani, învăț lucruri noi, dacă nu zilnic, săptămânal, sigur. Mereu o să apară ceva nou, să te scoată din zona de confort, nu poți lucra doar cu un pachet de informații cu care să îți desfășori activitatea zi de zi, pentru o lungă perioadă de vreme”.

Florin recunoaște că traseul său în companie ar fi fost unul cu totul diferit dacă nu ar fi existat sprijinul managerei sale, Cristina Lupu. „Cine m-a ajutat foarte mult în dezvoltarea mea personală și profesională este managera mea, Cristina Lupu, de la care am învățat extraordinar de multe lucruri. Mi-a oferit sprijinul și timpul necesare pentru a crește și pentru a trece prin această curbă de învățare. Este unul dintre motivele pentru care sunt unde sunt acum și pentru modul foarte bun în care se defășoară lucrurile la noi în echipă”, declară Florin.

Bucuria lucrului bine făcut

Noul rol de Team Leader implică foarte multă comunicare, empatie și colaborare, ceea ce l-a ajutat să devină mai empatic decât era înainte, să învețe își să asculte activ colegii, dar și oamenii din viața personală. „Satisfacția pe care o am la acest job vine din ajutorul pe care îl ofer echipei mele și din ceea ce reușim să facem noi ca echipă de Back Office, pentru a sprijini echipele de vânzari. Aș putea-o numi bucuria lucrului bine făcut”, mărturisește Florin.

Rolul unui Team Leader nu se termină niciodată, influența lui se simte zilnic, în felul în care lucrurile funcționează în echipă. Dar impactul lui se simte mai ales în momente cu presiune mare, când trebuie să convingă și să motiveze o întreagă echipă și să o țină pe linia de plutire.

Florin spune că provocarea de a-și demonstra capacitățile în rolul de Team Leader este abia la început și că vrea să își îmbunătățească mai ales zona de soft skills. „Momentan rolul mai are destul de multe provocări pentru mine, mai am de învățat, și pe partea de soft skills. Evoluția mea se reflectă și în plan personal, am devenit mai comunicativ, mai empatic prin prisma jobului, ceea ce mă face să cred că sunt pe drumul corect”.

Dacă vrei să afli mai multe despre cum lucrăm și despre valorile care stau la baza comunității Blue, intră pe pagina noastră de cariere și programează un interviu.

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.