Povestea Loredanei: de la agent de vânzări la Call Center Manager
Loredana zâmbește mult și îi molipsește pe cei din jur cu energia ei. Este mereu în mișcare, între sediile Blue Point din București, Slobozia și Buzău, dar nu uită să se bucure de micile lucruri frumoase din ziua de lucru, mai ales când sunt programate și activități interne :). A ajuns la Blue Point acum 5 ani, pe un post de agent vânzări, iar de atunci a învățat și a crescut în ritm cu echipa – de anul acesta, a devenit Call Center Manager.
Deși aici nu este primul ei job, Loredana spune că acesta este cel care are o încărcătură specială pentru ea: a reprezentat șansa de a descoperi lucruri noi despre ea însăși, a avut ocazii de a se dezvolta și a găsit oameni dornici să o ajute, după cum ne-a povestit chiar ea într-un interviu recent.
Cum începe povestea ta la Blue Point?
Acum 5 ani, am aflat de la o cunoștință că se făceau angajări la Blue Point. Am aplicat la postul ce acorda suport clienților – apoi, am crescut treptat. Am avut oportunitatea de a crește profesional și am ajuns Project Manager, apoi Call Center Manager. Acum rolul meu este să împărtășesc cu colegii mei experiențele acumulate în ultimii ani și să coordonez mai multe echipe.
În fiecare zi, coordonezi și interacționezi cu echipele tale. Ce înseamnă echipa pentru tine?
Pentru mine, echipa este, de fapt, familia profesională. Acest lucru îmi confirmă, în fiecare zi, faptul că “aportul fiecăruia este important, dar numai munca de echipă aduce succesul”.
Parte din filosofia Blue Point este și crearea unei atmosfere cât mai plăcute și motivante de lucru. Cum se traduce acest lucru în activitățile de echipă?
Căutăm să organizăm periodic activități care să destindă și să relaxeze. Între preferatele mele se numără zilele în care la birou ne așteaptă surprize dulci sau răcoroase, tombole distractive cu premii sau ziua prieteniei. 😊
Dacă ai putea să îi dai un sfat Loredanei la început de drum, care ar fi acela?
Cred că sfatul meu ar face referire la încrederea în sine – fundația pe care se așază întreaga viață. Ea m-a ajutat să construiesc lucrurile frumoase din viața mea, inclusiv din punct de vedere profesional.
Loredanei îi plac provocările, pentru că este un om foarte dinamic. Iar cele pe care le întâmpină în fiecare zi o fac să fie mai informată și mai concentrată asupra problemelor pentru care trebuie să găsească soluții. Cea mai importantă provocare? ”Motivarea celor cu care lucrez – trebuie să găsesc întotdeauna ce funcționează pentru fiecare persoană în parte. Iar asta se întâmplă pentru că – din fericire! – suntem cu toții diferiți, așa că mă adaptez în funcție de fiecare om în parte”.
În ultimii 5 ani, proiectele din care a făcut parte au reprezentat noi ocazii de învățare: ”Mi-am dezvoltat abilitățile de comunicare, organizare și analiză. În egală măsură, am învățat despre lucrul în echipă, atitudinea pozitivă și găsirea de soluții.”
Ce o motivează în ceea ce face? Inspirația pe care i-o oferă oamenii din jur: ”Cred că cel mai adesea m-am inspirat din experiența de viață a fratelui meu și puterea acestuia de a depăși momentele grele. Tot de la el am împrumutat și motto-ul meu: Nu există nu pot, există nu vreau.”
Loredana spune că întotdeauna s-a reinventat împreună cu oamenii și business-urile ce au apărut în viața sa, însă transformarea a fost continuă: în fiecare clipă, oră, lună, an. ”Iar acest lucru s-a reflectat atât în viața personală, cât și în cea profesională”, încheie ea.
Îi mulțumim încă o dată Loredanei pentru că a acceptat provocarea acestui interviu 🙂
Dacă vrei să afli mai multe despre noi sau dacă vrei să aplici pentru unul dintre posturile disponibile, hai să ne intervievezi. Sau scrie-ne la recrutare@blue-point.ro.