O industrie in plina ascensiune: cum poate un call-center sa contribuie la o crestere a economiei locale

 În Presa

Industria locala de IT a crescut puternic in ultimii ani, trasand o axa a excelentei in domeniu intre marile orase din tara. La acest lucru contribuie din plin si segmentul serviciilor de outsourcing, o componenta importanta in economia locala, care se extinde puternic inclusiv in orasele mai mici, dar cu un potential foarte ridicat.

Cel mai mare impact pe care serviciile unui call-center il aduc in economia locala tin in principal de cresterea si generarea de noi locuri de munca, sustin reprezentantii Blue Point, unu dintre cei mai importanti furnizori de servicii de profil la nivel local.

“Fiind intr-o industrie a serviciilor, forta de munca este esentiala, insa, de cele mai multe ori, este calibrata, cantitativ si calitativ, la nevoile proiectului sau proiectelor pe care compania le are la momentul respectiv. Din perspectiva strategiei de business pe care o companie o are in momentul in care deschide o filiala locala, numarul de angajati variaza, prin urmare nu exista un numar recomandat de angajati”, a declarat Violeta Rosu, director general Blue Point.

Citeste tot articolul pe Wall-Street.ro

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.