Marius Gabriel, Team Leader Slobozia: “Aș recomanda să vă dați voie să învățați din greșeli”

 În Blog

Marius a venit la noi, în echipa din Slobozia, în 2017, pe poziția de Agent de Vânzări pentru unul dintre cei mai mari clienți ai noștri de telecomunicații. Anul acesta el aniversează 7 ani de când face echipă cu noi, timp în care a crescut foarte mult, trecând treptat de la poziția de Agent Vânzări, Agent Senior și Agent Quality & Training, la cea de Team Leader.

Din martie 2024, Marius este Team Leader în echipa din Slobozia și coordonează două echipe formate din 15 agenți. “Deși nu aveam niciun fel de experiență anterioară în industria de call center și veneam dintr-un cu totul alt mediu de lucru, am descoperit treptat că îmi place ceea ce fac, a devenit mai degrabă o pasiune și nu simt că vin la muncă. Îmi place faptul că există mereu ceva nou de învățat, situații de gestionat. Îmi place să am toate informațiile, să ofer sprijin oamenilor nou veniți și să îi pot ajuta să crească”, spune Marius.

Oportunități interne de creștere și dezvoltare

Marius apreciază cel mai mult faptul că în momentul în care există o promovare sau o poziție liberă disponibilă într-un post de conducere sau management, se lucrează doar cu oamenii din interior, un lucru sănătos pentru companie și angajați. “Lucrând atât de mult timp alături de agenți și trecând eu însumi prin mai multe departamente, am ajuns să înțeleg modul de gândire și motivația din spatele anumitor acțiuni și cred că asta mă ajută foarte mult să îmi fac munca bine ca Team Leader, poziție pe care o ocup de trei luni. Încerc să gestionez cât mai bine fiecare minut al zilei și rezultatele de la finalul zilei să fie cele în favoarea noastră”, adaugă colegul nostru.

Recomandarea lui Marius pentru cei aflați la început de drum este să încerce cât mai multe lucruri, chiar dacă nu se simt pregătiți, pentru că doar așa pot dechide uși către noi oportunități. “Eu nu mă simțeam deloc pregătit când mi s-a propus să avansez și să iau mai multe responsabilități. Dar lucrurile s-au reglat rapid și acum tind să meargă spre bine. Simt că m-am schimbat la 180 de grade față de cum eram când am venit în Blue Point. Mi-a oferit un mediu de lucru care m-a ajutat să mă dezvolt profesional, dar și pe plan personal. În plus, tot ce știu acum se datorează oamenilor care m-au mentorat, așa că aș recomanda să vă dați voie să învățați din greșeli și din feedbackurile mentorilor și să vă puneți în situații noi din care aveți de învățat, chiar dacă nu vă simțiți pregătiți. Mult timp am lucrat ca asistent de Team Leader, așa că multe lucruri deja le-am văzut făcându-le Team Leaderul meu sau le-am făcut și sunt familiarizat cu ele.”

Când vine vorba de skill-uri necesare pentru a crește în domeniul contact center, Marius consideră câteva lucruri elementare pentru reușită – abilitatea de a vedea lucrurile într-un mod cât mai pragmatic și eficient, de a te pune în pielea celuilalt pentru a putea să îi înțelegi problemele de fiecare dată. Perseverența și urmărirea obiectivelor, indiferent de ceea ce se întâmplă în jurul tău, seriozitatea și responsabilitatea sunt toate la fel de importante.

 

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.