„Îmi place că la Blue Point construim relații bazate pe încredere și prietenie”, Bogdan, Team Leader Blue Point București
Bogdan lucrează alături de noi de trei ani. Și-a început activitatea ca agent de vânzări în sediul nostru din Buzău. Ulterior, a venit în echipa din București, iar de un an este Team Leader.
Schimbarea înseamnă evoluție
După ce a lucrat vreme de un an în echipa Blue Point din Buzău, Bogdan și-a dat seama că este timpul să încerce ceva nou. Așadar, s-a mutat în București și s-a alăturat echipei din sediul nostru de aici.
„Am colaborat foarte bine cu echipa din Buzău, însă cred că schimbarea stă la baza progresului.” Bogdan spune că este o persoană care se adaptează cu ușurință, iar deschiderea cu care l-au întâmpinat colegii din București i-a confirmat faptul că a făcut o alegere cât se poate de bună.
„Am descoperit aici oameni pasionați, de la care am învățat și continui să învăț o mulțime de lucruri utile și interesante”, spune Bogdan.
Comunicarea este cheia reușitei
În urmă cu un an, Bogdan a devenit Team Leader. A privit acest lucru ca pe o provocare și o oportunitate de a se dezvolta. „Nu pot spune că trecerea de la agent de vânzări la Team Leader a fost ușoară, însă am avut parte de sprijinul întregii echipe, iar asta m-a ambiționat să fiu din ce în ce mai bun”, povestește Bogdan.
Colegul nostru consideră că, dincolo de îndeplinirea sarcinilor de zi cu zi, cel mai important este modul în care relaționează cu oamenii din echipa lui. „Îmi doresc să-i ajut, să le fiu aproape și împreună să ne atingem obiectivele.”
Bogdan recunoaște că uneori apar situații tensionate, însă comunicarea deschisă și onestă este cheia cu care poți rezolva orice problemă. „Pe lângă ceea ce vrei să spui, contează modul în care te adresezi unui coleg. Este important să știe că-i oferi sprijin, indiferent de context.”
Povestea Blue continuă
Dacă îl întrebi pe Bogdan ce înseamnă pentru el echipa Blue Point, îți va spune că este un loc unde a găsit posibilitatea să se dezvolte atât personal, cât și profesional.
Aici a învățat să privească lucrurile cu calm și, mai ales, să fie empatic. „Este foarte important să te poți pune atât în postura colegilor, cât și a clienților, să le înțelegi nevoile și să încerci să găsești cea mai bună soluție.”
Bogdan este recunoscător pentru suportul pe care l-a simțit din partea echipei încă din prima zi. „Îmi place că la Blue Point construim relații de încredere și de prietenie unii cu ceilalți.” De asemenea, colegul nostru își dorește să rămână mult timp alături de noi; își propune ca, prin rezultatele pe care le va obține, să răsplătească întreaga echipă pentru sprijinul pe care l-a primit până acum.
Dacă vrei să afli mai multe despre cum lucrăm și valorile în care credem, intră pe pagina noastră de cariere și programează un interviu.