Din culisele unui call-center: interviu cu Alexandra Ciriblan, Call-Center Manager Blue Point
Zvonuri despre munca intr-un call-center exista peste tot. Cu siguranta fiecare dintre voi a intalnit cel putin o persoana care a lucrat intr-o astfel de companie si a avut o experienta mai mult sau mai putin placuta, dar nu poti sa iti faci o idee despre un lucru pe care nu l-ai incercat. Alexandra Ciriblan, Call-Center Manager la Blue Point, este dovada a faptului ca munca intr-un call-center poate fi interesanta si plina de oportunitati.
Pentru Alexandra, fiecare zi de lucru este diferita. Mailurile intra constant in inbox si lista cu sarcini se schimba in permanenta: intalniri cu Project Managerii, evaluarea activitatii sau mentinerea relatiei cu clientii companiei sunt activitati obisnuite. In plus, Alexandra este responsabila si de comunicarea cu agentii: „Pentru noi sunt foarte importanti angajatii si chiar apreciem opiniile si recomandarile lor. Conform unor sondaje pe care le-am realizat intern, 90% dintre ei spun ca ar recomanda Blue Point, iar acest lucru nu poate decat sa ma bucure”, ne-a mai spus Alexandra.
Citeste tot articolul pe Studentie.ro