Blue Point adaugă noi clienţi din banking şi asigurări şi angajează 50 de consultanţi

 În Presa

Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, îşi extinde aria de expertiză în două industrii cheie, asigurări şi banking, adăugând noi clienţi în portofoliu. Odată cu extinderea, Blue Point are în plan creşterea numărului de angajaţi. Până la finalul anului, compania îşi va mări echipa cu peste 50 de consultanţi de vânzări prin telefon.

„A fost o provocare pentru noi să ne mărim expertiza către alte domenii, precum cel financiar-bancar şi cel al asigurărilor. Acest lucru presupune şi resurse mai mari şi investiţii în creştere din partea noastră. Spre exemplu, pentru a vinde asigurări prin telefon, trebuie ca fiecare consultant implicat în proiect să fie certificat pentru această activitate”, spune Violeta Roşu, managing partner Blue Point.

Citește restul articolului, aici. 

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.