Adelin, Agent de Calitate și Formator, Blue Point Buzău

 În Blog

Adelin este Agent de Calitate și Formator în sediul nostru din Buzău. A venit la noi în urmă cu un an și jumătate pe poziția de Agent de Vânzări, lucrând pentru unul dintre cei mai mari clienți din portofoliul nostru. 

Adelin este foarte pasionat de ceea ce face în prezent în calitate de Formator & Agent de Calitate, mai ales pentru că este o poziție care îi oferă ocazia să ajute alți oameni să devină mai buni. Zilnic, el trebuie să se asigure că informațiile furnizate către consumatori sunt corecte, că fiecare apel este foarte bun la nivelul satisfacției și experienței consumatorului, că le oferă colegilor toate resursele pentru a-și îmbunătăți munca, pentru a remedia anumite lipsuri pe viitor. Adelin mărturisește că deși îi place foarte mult ceea ce face, asta nu face ca job-ul să nu fie plin de provocări și situații noi pentru care trebuie găsite soluții.

Principala provocare este să oferi feedback cât mai clar, dar și uman, astfel încât un agent de vânzări să înțeleagă ce trebuie îmbunătățit pe viitor. Când vine vorba de calitățile de care are nevoie un Formator, răbdarea și perseverența sunt necesare pentru a înțelege o problemă din mai multe perspective, atât a agentului, cât și a consumatorului și a clientului. Empatia te ajută să înțelegi perspectivele tuturor celor implicați și să găsești soluții în funcție de nevoile fiecăruia. Tot de empatie și flexiblitate este nevoie pentru a personaliza și adapta mesajele și a te face înțeles de către fiecare persoană deoarece ai de-a face cu diverse tipologii de oameni.

Dacă ne referim la calitățile agentului de vânzări ideal, Adelin consideră că acesta trebuie să știe în primul rând să identifice și să se plieze pe nevoile clientului, să îl asculte și să îi ofere răspunsurile potrivite, dar și să aplice strategia de vânzare potrivită. Aceste abilități se capătă în timp, după ce treci printr-o perioadă de acomodare în care interacționezi cu foarte multe tipologii de oameni și principii de bază după care funcționează și înveți cum să te plasezi într-o discuție. „Practic, trebuie să descoperi care sunt nevoile principale ale consumatorului în timpul unui apel și să îi explici cum le poate rezolva, doar cu tine în apel. La nivel de companie, încurajăm extra performanța și depășirea obiectivelor, motiv pentru care organizăm anumite concursuri interne care să îi motiveze”, spune Adelin.

Mecanismele interne după care funcționăm sunt un atuu pe care colegul nostru le apreziază foarte mult la Blue Point. “Modul nostru de lucru este atât de bine pus la punct încât putem face față situațiilor neașteptate și ne putem face munca la fel de bine și în condiții atipice – crize globale, fluctuații de personal etc.”, a mai zis în încheiere Adelin.

 

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.