Ce înveți atunci când ești vocea unui brand

 În Blog

Lucrul cu oamenii poate fi un drum profesional plin de provocări, dar care aduce și o serie de satisfacții și multe oportunități de creștere și perfecționare. Iar atunci când lucrezi într-un call center, fie că ai un job de vânzări, fie că ești responsabil de suportul clienților, devii pregătit să gestionezi o arie largă de situații prin care te dezvolți și profesional, și personal, indiferent de rolul pe care ajungi să îl ai pe viitor.

In articolul de mai jos am vorbit despre câteva dintre acestea. Te invităm să le descoperi în cele ce urmează:

Înveți să comunici într-un mod profesionist și competent

Pentru că ”repetiția este mama învățăturii”, cu cât ești mai conștient de dinamica relației atunci când ești într-un apel, cu atât vei învăța să comunici mai eficient. Adică să te exprimi clar, concis și, mai ales, ferm.

În timp, vei vedea că ai scăpat și de tracul pe care îl poți resimți în relația cu oameni pe care nu îi cunoști – vei deveni mai deschis/ă și mai comunicativ/ă. De asemenea, odată cu experiența vine și o capacitate de a înțelege într-un timp scurt care este tipologia de persoană cu care discuți: suficient cât să îți poți adapta discursul și tehnicile.

Înțelegi ce înseamnă să empatizezi cu cei din jur

Empatia este abilitatea care ne ajută să construim relații mai bune și mai sănătoase cu cei din jurul nostru – indiferent dacă sunt ele sunt cu colegii de la birou sau cu familia și prietenii. Ajutându-i pe cei care îți solicită sprijinul, informații sau clarificări, vezi cum se stabilește o relație de încredere, cum îți aliniezi stilul de comunicare cu starea celui de la celălalt capăt al firului și cât de mult poate conta pentru interlocutor un simplu răspuns sau un mesaj prietenos.

Înveți să negociezi mai bine

Negocierea este necesară chiar dacă nu te afli neapărat într-un proces de vânzare – este vorba despre capacitatea de a seta o relație de echilibru cu interlocutorul tău și obiectivele voastre separate. În plus, acest tip de abilitate este  extrem de utilă mai ales când ai de-a face cu persoane foarte dificile sau nervoase (de exemplu, cei care lucrează în customer support se pot confrunta adesea cu oameni nemulțumiți de probleme în funcționarea produselor sau serviciilor pe care le folosesc).

Îți dezvolți capacitatea de a rezolva probleme și devii conștient de importanța time managementului

Chiar dacă în cea mai mare parte a timpului există scripturi care să te ghideze în interacțiunea cu clienții, pot apărea situații în care te confrunți cu situații noi – iar aici va interveni capacitatea ta de a rezolva situația respectivă. În același timp, dat fiind faptul că de-a lungul unei zile pot apărea situații mai mult sau mai puțin urgente, vei avea nevoie să te organizezi și te concentrezi asupra priorităților, iar acest lucru ține de time managementul propriu – de altfel, foarte important pentru orice slujbă ai putea avea.

 

Curios să afli mai multe despre cum te poți dezvolta la Blue Point? Intră pe pagina noastră de cariere și programează un interviu!

 

Contactați-ne

Ne puteți trimite un mesaj și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.